دانلود اولین تریلر بازی wwe2013


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 17 خرداد 1391
بازدید : 2148
نویسنده : MR.GoST


cm_punk_wwe_13_cover_by_ghosttownsend-d4yxt8t.png


بهترین خبر این هفته ی گیم رو میتونم بگم الان شنیدم و کلی خوشحال شدم . اولین تریلر WWE 13 لیک شد . من خودم از طرفدارهای بازی wwe 12 هستم و همیشه حداقل یک ساعت بازی میکنم و حالا این خبر واقعاً تکون دهنده هست . این تریلر رو سایت vg247 گذاشته . حالا در این تریلر سی ام پانک ، سوپراستار معروف و قهرمان wwe رو میبینید که سخنانش رو نقل میکنم :
پای تلویزیون بشینید و به جای من بودن رو حس کنین ... زمانش رسیده عضو مجموعه ی بزرگتر از خودت باشی ...

لینک دانلود:

دانلود تریلر با زیر نویس فارسی انحصاری

حجم فایل:3.4 MB

پسورد فایل :www.baroozdl.com

توجه: اگر می خواهید زیرنویس در تریلر ظاهر شود بایدWWE 13 Leaked Trailerپخش کرده وبعد ویدیو دوم رو در تریلر پخش شده کپی کنید.

نظر فراموش نشه




:: موضوعات مرتبط: تریلر بازی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1391/6/20/1 - - گفته است :
خیلی خوب بود


پاسخ:سلام. قابل شمارو نداشت

/weblog/file/img/m.jpg
R_MORTEZAVI در تاریخ : 1391/4/20/2 - - گفته است :
عالی
پاسخ:سلام قابل شمارونداشت


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








در این وب هدف کمک به گیمرهاست ! فایلهای درخواستی خودتون رو از طریق نظرات به من اطلاع بدین در اولین فرصت براتون آماده میکنم - پیشنهادات و انتقادات خودتون رو از طریق نظرات انتقال بدید با تشکر

به نظرتون قالب وب رو عوض کنم؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ blackgameخوش امدید و آدرس blackgame.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 37925
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com